Kan ik de nieuwste spellen spelen op deze laptop?

Zou ik hiermee een spel zoals call of duty mw3 of battlefie;ld 3 kunnen spelen?

Alienwere m11x laptop;

Processor
Intel® Core™ i3 2357M (1,3 GHz, 3 MB cache)
Intel® Core™ i5 2467M (1,6 GHz, 3 MB cache)
Intel® Core™ i7 2637M 1.7GHz (2.8GHz w/Turbo Boost, 4MB Cache)
Besturingssysteem
Legitieme Windows® 7 Home Premium, 64-bits, Nederlands
Legitieme Windows® 7 Professional, 64-bits, Nederlands
Legitieme Windows® 7 Ultimate, 64-bits, Nederlands
Geheugen5
2.048 MB 1.333 MHz Dual Channel DDR3 SDRAM [2 x 1.024]
3.072 MB 1.333 MHz Dual Channel DDR3 SDRAM [1 x 2.048 + 1 x 1.024]
4.096 MB 1.333 MHz Dual Channel DDR3 SDRAM [2 x 2.048]
6.144MB 1.333 MHz Dual Channel DDR3 [1 x 2.048 + 1 x 4.096]
8.192 MB 800 MHz Dual Channel DDR3 SDRAM [2 x 4.096]
16.384 MB 1.333 MHz Dual Channel DDR3 SDRAM [2 x 8.192]
Chipset
Intel® QS67-chipset
Videokaart
1 GB DDR3 NVIDIA® GeForce® GT 540M
2 GB DDR3 NVIDIA® GeForce® GT 540M
Beeldscherm
29 cm(11,6") HD lcd-breedbeeldscherm (1.366x 768) WLED met TrueLife™
Geluid en luidsprekers
Interne High-Definition 5.1 Performance Audio met WavesMAXX Audio (standaard)
Interne High-Definition 5.1 Performance Audio met SoundBlaster X-Fi Audio (optioneel)
Audio Powered by Klipsch®
7.1 Digtial Audio-out via HDMI-aansluiting
Harde schijf
Tot 750 GB6 SATA harde schijf
(7200 rpm)

Tot 256 GB6 Solid State harde schijf

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (6)

ja, dat kan. Daarvoor is deze laptop ontworpen. Het is een gaming-laptop
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lijkt me ruim voldoende. Installeer eerst een goede virusscanner en laat deze altijd automatisch meelopen bij al je avonturen online en laat het systeem ook de updates laden en installeren.

Ga altijd naar een bona fide site. Hoe weet je dat? Geen idee, ik heb een Mac (Apple met OSX).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zelfs met de beste setup gaat het gamen niet zo goed als je misschien zou verwachten van een schreeuwend dure alienware PC: je zal op medium settings kunnen spelen. Dit omdat de videokaart de beperkende factor is. Ikzelf heb een laptop met een GT 550M (die is ietsje krachtiger dan de 540M, niet veel) en alles werkt wel, maar om te gamen pak ik liever mijn desktop.
Ja, je kan het spelen. Maar ik zou een desktop kopen om te gamen. (Relatief ook veel goedkoper)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet echt heel best, en dan alleen maar op LOW, zoals hier te zien (scrollen naar beneden).

http://www.notebookcheck.net/NVIDIA-GeForce-GT-540M.41715.0.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
om precies te weten welke spellen jou computer aan kan zou je eens moeten kijken op:
http://www.systemrequirementslab.com/cyri/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kan op alle laptop spelletjes spelen als je maar genoeg ruimte hebt op je laptop